EWALUACJA
Wykonanie zadanie zostanie ocenione zespołowo.
Pod uwage brane bedą następujące kategorie:
POZIOM WYKONANIA | |||||||||||
Zadanie | Podstawowe | Rozwinięte | Zaawansowane | Wzorcowe | Punkty | ||||||
Ilość i jakość zebranych informacji. | Mała ilość informacji, ograniczona jedynie do podstawowych wiadomości, które można odnaleść w każdej encyklopedii, nieczytelna informacja o regionie. | Przedstawiono większą ilość informacji, jednak nadal jest to charakter podstawowy. | Zebrano dużo informacji, które stanowią logiczna całość. | Zebrano i uporządkowano właściwą, pełną i przejrzystą ilość informacji.Wszystkie informacje adresowane są do tematu i dzięki nim można właściwie opracować zadania. | 1-4 | ||||||
Sposób opracowania zebranego materiału pod względem treści, fotografii, plastyki. | W tekstach występuje sporo błędów stylistycznych i ortograficznych, mała ilość zdjęć, mapy nie zostały wykonane czytelnie co nie pozwoli na umieszczenie ich w przewodniku. | W tekstach zdarzają się błędy językowe, brak oryginalności, zdjęcia dopasowane są do odpowiednich treści, ale ich jakość nie jest najlepsza. | Teksty zachowują wlaściwą kompozycję oraz ciekawe treści, zdarzają się pojedyncze błędy językowe i ortograficzne.Zdjęcia są dobrej jakości ale jest ich zbyt mało.Mapy są mało czytelne ze względu na nieciekawą grafikę i kolorystykę. | Teksty zachowują właściwą kompozycję. Cechuje je oryginalny dobór tekstu, dzięki czemu prezentowane teksty są bardzo ciekawe i skupiają uwagę czytelnika.Brak błędów ortograficznych.Zdjęcia są bardzo dobrej jakości. | 1-4 | ||||||
Poprawność szaty graficznej strony internetowej, folderu, przewodnika, dobór kolorów, sposobu rozmieszczenia materiału. | Prace mało estetyczne i źle sformatowane, brak elementów graficznych. | Teksty sformatowane z pewnymi błędami, dobór kolorów zapewniających czytelność tekstu, działające odnośniki innych stron.Prace zawierają nieliczne elementy graficzne, ale są przejrzyste. | Teksty poprawnie sformatowane, estetyczny dobór kolorów, ciekawe rozmieszczenie materiałów.Prace ciekawe graficznie. | Prace bardzo dobre, zaprojektowanie atrakcyjnie wizualnie, zastosowano liczne narzędzia do obróbki graficznej. | 1-4 | ||||||
Koordynacja działań. | Całkowity brak współpracy. | Praca indywidualna, małe zaangażowanie innych członków grupy. | Dobra współorganizacja pracy, wsółdziałanie w grupie. | Doskonała współpraca wszystkich członków grupy. | 1-4 | ||||||
Prezentacja projektu. | Zespół nie potrafi zaprezentować innym efektu swojej pracy. | Przekaz mało komunikatywny. | Prezentacja pracy zawiera nieścisłości. | Zespół bardzo interesująco prezentuje efekty swojej pracy. | 1-4 |
OCENA |
ILOŚĆ PUNKTÓW |
Celujący |
20-19 |
Bardzo dobry |
18-17 |
Dobry |
16-14 |
Dostateczny |
13-12 |
Dopuszczający |
11-9 |
Niedostateczny |
8-0 |
-------
-------